wtorek, 29 maja 2012

Polędwiczki w białym sosie.

Od teściowej dostałam piękną polędwicę wieprzową. Nigdy wcześniej tego nie przygotowywałam, więc przeszukałam internet w poszukiwaniu jakiegoś pomysłu, bo przecież zwykłych kotlecików z takiej fajnej polędwicy nie zrobię:) Ten przepis najbardziej przypadł mi do gustu.


Składniki:
polędwica wieprzowa
jogurt naturalny
śmietana
czosnek
sól, pieprz


Wykonanie:
Polędwiczkę pokroiłam w centymetrowe plastry, lekko rozgniotłam dłonią, posoliłam, popieprzyłam i podsmażyłam z obydwu stron. Podlałam wodą, dodałam czosnek i udusiłam do miękkości. Dodałam do mięsa ok. 4 łyżki śmietany 12%  i 4 łyżki jogurtu i 1 łyżeczkę musztardy, posoliłam i zagotowałam. Pyszne jest tak przygotowane mięso, a sosik lekki i delikatny. Trochę obawiałam się czy moim trzylatkom będzie taki sos smakował, bo musztardy nie jadają, ale okazało się, że jeszcze musiałam każdej dołożyć:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz