sobota, 26 maja 2012

Krwiste ziemniaki.

Fajna nazwa, nie? :) Potrawa też pyszna, dzieci się zajadały. Nigella Lawson wymyśliła ten przepis, a ja sobie go do naszych rodzinnych upodobań dopasowałam.


Składniki:
duże ziemniaki
ser żółty
czosnek
ketchup
przyprawy


Wykonanie:
Ziemniaki ugotowałam w dosyć mocno osolonej wodzie z listkami laurowymi, po wystudzeniu przekroiłam je wzdłuż na pół i wydrążyłam. Wymieszałam razem środki z ziemniaków, starty żółty ser, posiekany czosnek i dużo ketchupu. Tą masą napełniłam wydrążone ziemniaki i piekłam je jakieś pół godziny w temperaturze 230 stopni. Bardzo nam smakowały tak przyrządzone ziemniaki, były fajnie przypieczone, a farsz dzięki dodatkowi ketchupu miał ciekawy i niespotykany smak.



1 komentarz:

  1. Ziemniak w takim wydaniu, to już rarytas i ładnie wygląda ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń