poniedziałek, 14 maja 2012

Akcja Robimy Internety!

Całkiem niedawno odkryłam blog Andrzeja Tucholskiego jestKultura. Autor zainicjował bardzo ciekawą moim zdaniem akcję, możecie poczytać o niej tutaj. W wielkim skrócie chodzi o to aby linkować swoje ulubione, ciekawe, wartościowe blogi.

Moja lista blogów na wiosnę:

Black Dresses - Podoba mi się spojrzenie Autorki na świat, choć nie rozumiem jej dążenia do minimalizmu:) Czytam od kiedy nazywał się " bez gustu", teraz blog podąża w inną stronę. Fajnie się czyta o modzie, kosmetykach,  czy perypetiach z reklamacjami.

Atqa Beauty - Blog o kosmetykach i nie tylko. Uwielbiam zakładkę Retro, wiecie na przykład co to Odoryna, lub czekolada przeczyszczająca? :D

Gadżetomania - Platforma blogowa na której poczytać można o nowych gadżetach, technologiach, artystach, osiągnięciach naukowych, geniuszach, są nawet artykuły kulinarne, z przymrużeniem oka oczywiście:)

rysunki.bardzofajny  - Humorystyczne rysunki Piotra Świderka doskonale wstrzeliwują się w moje poczucie humoru. Szkoda tylko, że autor nie publikuje częściej!

Kuchnia Cyniczna - Zaledwie wczoraj odkryłam blog Chimka i czuję, że zostanę na dłużej. Podoba mi się, że nie tylko przepisy można tam znaleźć, ale np. rewelacyjny wpis o nie marnowaniu  jedzenia. Może język Autora jest dosadny, ale można się przyzwyczaić:)

A Jutro zapraszam na rewelacyjne, aromatyczne krewetki:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz