czwartek, 22 marca 2012

Ziemniaki faszerowane...ziemniakami:)

Mój mąż jest ziemniakożercą:) Czasami brakuje mi już pomysłów na przygotowanie ziemniaków w taki sposób żeby nie było nudno. Trafiłam na  stronę i przygotowałam ziemniaki faszerowane ziemniakami:)


Składniki:
12 ziemniaków
2 cebule
2 ząbki czosnku
koperek
kawałek żółtego sera
sól, pieprz



Wykonanie:
Ziemniaki ugotowałam w mundurkach. Zalałam je zimną wodą i obrałam ze skórki. Każdego ziemniaka przecięłam na pół, jedną połówkę wydrążyłam, drugą rozgniotłam widelcem.
Cebulę pokrojoną w kosteczkę przesmażyłam z czosnkiem, solą i pieprzem, dołożyłam rozgniecione ziemniaki, dosypałam posiekany koperek i wszystko razem jeszcze raz przesmażyłam. Tak przygotowany farsz wyłożyłam na wydrążone ziemniaki i całość delikatnie posypałam startym żółtym serem. Nafaszerowane ziemniaki piekłam ok. pół godziny w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.

Ziemniaczki były pyszne, podałam je z nietypową surówką z ogórków kiszonych, oraz surówką na podwieczorek. Oczywiście jeśli lubicie mięso, to jakiś stek byłby do kompletu wskazany:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz