sobota, 31 marca 2012

Sos jogurtowo czosnkowy nie tylko do jajek.

Na obiad mieliśmy dzisiaj gniazdo i zachciało mi się do tego jakiegoś fajnego sosu. Na szybko wymieszałam kilka składników i wyszedł naprawdę fajny, gęsty sos. Pasujący do jajek, warzyw na zimno i gorąco, myślę, że nawet do ryb i mięs. Po prostu uniwersalny i w dodatku pyszny!


Składniki:
5 łyżek jogurtu greckiego
1 mały ząbek czosnku
szczypta cukru
koperek
sól


Wykonanie:
Jogurt zmieszałam z  czosnkiem wyciśniętym przez praskę i koperkiem. Doprawiłam solą i odrobiną cukru. Wymieszałam i gotowe. Sos bardzo smakował mi z ziemniakami na parze, córki jadły zmieszany  kiełkami, a syn zajadał z frytkami.


3 komentarze:

  1. uwielbiam taki sosik.
    PS. Warto usunąć weryfikację obrazkową bo wnerwia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dusiu za sugestię. Już usunęłam weryfikację, nawet nie wiedziałam, ze można:) Tak nawiasem mówiąc mnie ona tez zawsze u kogoś wkurza:)

      Usuń
  2. Sos czosnkowy dodaję do doń z grilla,wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń