piątek, 9 marca 2012

Mięso na patyku.

Dzisiaj podałam mięso mielone w trochę innej formie. Ostatnio weszłam w posiadanie patyczków do szaszłyków i wykorzystałam je przy dzisiejszym obiedzie. Dzieci były zachwycone:)




Składniki:
50 dkg mięsa mielonego (u mnie z indyka)
4 łyżki otrąb
1 cebulka
1 ząbek czosnku
1 jajko
sól, pieprz


Wykonanie:
Mięso mielone wyrobiłam z otrębami, jajkiem, posiekaną cebulką i czosnkiem, doprawiłam solą i pieprzem. Uformowałam podłużne paluszki, starając się nadać im jak najbardziej kwadratowy kształt, lekko obtaczałam je w bułce tartej, nabijałam na patyczki do szaszłyków i piekłam z 4 stron.
Żeby to danie było ładnie podane, wbiłam w patyczki, od spodu mięsa, po plasterku marchewki wyciętej na kształt kwiatuszka. Patyczek wbiłam w jabłko i tak podałam na stół. Do tak przygotowanego mięsa podałam ziemniaki puree i surówkę z marchewki i jabłka.
 


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam bym zjadł takie przysmaki - gdyby tylko ktoś mi je przyrządził ( he he he ) . Należę do grona osób , które potrafią przypalić nawet wodę na kawę i z zazdrością odwiedzam różnego rodzaju blogi poświęcone tematyce kulinarnej . Dobrze że ktoś wymyślił blogi - ludzie z pasją maja gdzie się ujawnić

    OdpowiedzUsuń