środa, 5 września 2012

O statystykach i nominacjach.

Żeby post na Durszlaku jakoś wyglądał:)
Za nominację doVersatile Blogger Award dziękuję Uli z bloga Proste Potrawy i Kami z bloga Fabryka Odkryć Kulinarnych. Sama do nich często zaglądam  i czerpię inspirację. Poza tym chciałabym umieć pisać tak jak Kami, ubóstwiam jej lekkie i dowcipne pióro. Chyba w blogosferze mamy przesyt tematem nominacji, więc z mojej strony dzisiaj tylko krótka notka.
Lubię wiele blogów kulinarnych, także tych kulinarno - lifestylowych. Nie będę tutaj wszystkich wymieniać, powiem tylko, że najczęściej czytam te pisane przez dietetyków, lub fascynatów zdrowego żywienia. Lubię blogi gdzie autorzy nie używają składników skomplikowanych i nie stosują dziwnych  połączeń.  Dla mnie czekolada z chili to już hardcore:) A widziałam już lody z pomidorami i chleb z solą, oliwą i miodem. Rozumiem, że niektórzy lubią takie eksperymenty, ja dziękuję:)

Na koniec ciekawostka. Wiecie jak między innymi można trafić na mojego bloga? Z moich statystyk wpisując wpisując w Google:
Białe platformy

albo:
Mokra babka

lub taką perełkę jak:
Piękny pyszny tort spejcz bob :):):

Dla ciekawych mój "spejcz bob"


Dla chętnych przepis tutaj.

1 komentarz: