niedziela, 23 września 2012

Moje zdrowe śniadanie.

Na śniadanie codziennie jadam 4 łyżki mieszanki otrąb zalanych mlekiem. Czasami jednak mam ochotę zjeść coś innego, najczęściej jest to serek  ziarnisty z warzywami. Lubię jak dania ładnie wyglądają, więc zrobiłam takie łódeczki.


Składniki:
2 listki  malutkiej sałaty rzymskiej
0,5 pomidora
0,5 ogórka małosolnego
3 łyżeczki serka wiejskiego (same granulki)
1/4 małej cebulki
odrobina soli



Wykonanie:
Serek mieszam z pokrojonymi warzywami, solę, nakładam do sałaty i gotowe. Szybkie i proste śniadanie, a do tego bardzo zdrowe. Ja rano nie potrzebuję jeść, więc moje śniadania są maleńkie, ale jakby do tego zjeść ze dwie kromki ciemnego pieczywa to myślę, że byłby to pełnowartościowy posiłek.


5 komentarzy:

  1. wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie ;)) aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najadasz się tym??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najadam się:) Nigdy rano nie czuję głodu, jem z rozsądku. Na kolację bym się tym raczej nie najadła.

      Usuń