wtorek, 4 września 2012

Muffinki marchewkowe z czekoladą.


Już kiedyś piekłam marchewkowe muffinki. Tamte były z jabłkiem tutaj znajdziecie przepis, a teraz siostra upiekła pyszne ciasto marchewkowe z czekoladą i zainspirowała mnie do zrobienia tych muffinek.



Składniki:
2,5 szklanki mąki
1 niepełna szklanka cukru
1 szklanka mleka
100 ml oleju
2 jajka
1,5 szklanki marchewki startej  na tarce o drobnych oczkach
2 łyżeczki proszku do pieczenia
6 łyżek sezamu
1 tabliczka gorzkiej czekolady



Wykonanie:
W jednej misce zmieszałam suche składniki, w drugiej mokre. Suche wsypałam do mokrych, wymieszałam tylko do połączenia składników, dodałam marchew i jeszcze raz przemieszałam. Masę nałożyłam do foremek i piekłam ok. 40 minut w temperaturze 180 stopni. Z podanej ilości składników wyszło mi 12 muffinek.
Te muffinki są miękkie, niezbyt słodkie, pachnące sezamem i czekoladą. Pyszne:)

1 komentarz: