czwartek, 13 września 2012

Pasztet z cieciorki z sosem czosnkowym.


Dzięki uprzejmości portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam do testów produkty Develey. O Musztardzie Bawarskiej możecie przeczytać tutaj, a dzisiaj przedstawię Wam Sos Czosnkowy.


 Używamy go dosłownie do wszystkiego, pasuje do kanapek i do ciepłych dań. Jest łagodny, nie nachalnie czosnkowy, gęsty i kremowy. Nie zawiera konserwantów. Opakowanie też w porządku, ma dozownik ułatwiający użytkowanie sosu.

Pizza z sosem czosnkowym
 Dzisiaj podam wam przepis na wegetariański pasztet z cieciorki, który z sosem Develey stanowi duet doskonały.

Składniki:
1 puszka cieciorki
1 jajko
1 łyżeczka maizeny
4 łyżki jogurtu naturalnego
3 łyżki sezamu
szczypta proszku do pieczenia
1 ząbek czosnku
sól, lubczyk


Wykonanie:
Wszystko razem włożyłam do miski i rozdrobniłam blenderem. Masę przełożyłam do niewielkiej foremki, posypałam lubczykiem i piekłam ok. 30 minut w temperaturze 180 stopni. Ja dodałam do pasztetu maizenę, ponieważ chciałam uzyskać pasztet o zwartej konsystencji, ale jeśli wolicie smarować kanapki to nie dodawajcie mąki. I jeszcze jedna uwaga, należy dodać o wiele więcej przypraw niż się to wydaje konieczne. Gdy pasztet jest ciepły przyprawy są wyczuwalne, ale na zimno smak zanika. Robiła ten pasztet też moja siostra i ma identyczne odczucia, więc następnym razem dodam może przypraw prowansalskich. W każdym razie pasztet potraktowany sosem czosnkowym Develey smakował świetnie:)

Na stronie www.develey.com.pl możecie dowiedzieć się więcej o tym i innych produktach tej marki.


Na specjalne życzenie czytelniczki podaję wielkość foremki:) Forma jajo, długość 23 cm, szerokość 14 cm, ale można użyć mniejszej formy, wtedy po prostu pasztet będzie wyższy.

3 komentarze:

  1. Pasztet z cieciorki, rewelacja, sama też robię podobny. Ale takich sosów niestety nie lubię:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też testowałam ten sos, ale konsystencja mi nie odpowiada http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2012/09/musztarda-po-obiedzie-recenzja.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń