środa, 13 czerwca 2012

Nietuczący prosty deser.


Zrobiłam bardzo prosty deser, takie coś z niczego. Miałam do wykorzystania miseczkę truskawek i do wypróbowania tą nową galaretkę szybko tężejącą. Wyszedł mi naprawdę pyszny, kolorowy deser.



Składniki:
kisiel bez cukru
galaretka pomarańczowa
truskawki
smakowy serek homo (u mnie waniliowy Bakuś)
rodzynki

Wykonanie:
Kisiel ugotowałam z ksylitolem.  Galaretkę zrobiłam na zmniejszonej ilości wody, część po zastygnięciu pokroiłam w kostkę, z części zrobiłam ozdoby w foremce silikonowej. Truskawki pokroiłam w plasterki.
Deser układałam warstwami: kisiel, rodzynki, truskawki, kostka z galaretki, serek homo i ozdoba z galaretki. Całość chłodziłam około godziny w lodówce, po tym czasie rodzynki zmiękły, a smaki ładnie się połączyły. Deser może dietetyczny nie jest, ale na pewno nie tuczy:)


1 komentarz: