piątek, 8 czerwca 2012

Galaretkowy ocean :)

Pomysł na tak przygotowaną galaretkę widziałam gdzieś w internecie, niestety nie pamiętam gdzie. Deser jest niesamowicie prosty, a wygląda bardzo efektownie. Zwłaszcza dzieci będą zachwycone:) Do jego zrobienia potrzebujecie jedynie niebieskiej galaretki i żelek rybek, ja użyłam rekinków, bo tylko je znalazłam w sklepie.
Galaretkę rozpuszczamy w wodzie zgodnie z zaleceniem producenta, wylewamy warstwę do miski lub pucharków. Na zastygniętej warstwie układamy żelki, znów zalewamy warstwą galaretki i czekamy, aż zastygnie. Taki deser musi być zrobiony w przezroczystym naczyniu, wygląda ślicznie, ale ciężko zrobić mu ładne zdjęcia:)





18 komentarzy:

  1. faktycznie bardzo efetowne! super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia wyszły ślicznie - naprawdę wyglądają jak rekiny w wodzie. Wow, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No właśnie zdjęcia nie oddają uroku tej galaretki. Na żywo jest cudowna:)

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Ciekawe czy takie rybki można dostać tylko robione na agarze/pektynie a nie żelatynie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w Biedronce można dostać galaretkę w cukrze na Agarze, ale szczerze mówiąc o żelkach nie słyszałam...

      Usuń
  4. Super pomysł!!!!!!!!! Na kinder bal wspaniały deserek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Rzeczywiście gdyby zrobić w małych pucharkach na kinder bal jak znalazł.

      Usuń
  5. Aniko wątpie niestety - no chyba że za granicą ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne dla dzieci! Poszukam zelko-rybek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiż udany pomysł! Zaskakujący dla dzieci na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł :)bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam przepis pod nazwą akwarium :) Chyba spotkałam się z nim na Wielkim Żarciu. Wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bomba! efekt naprawdę, imponujący xd

    OdpowiedzUsuń
  11. ale niesamowity pomysł !

    OdpowiedzUsuń