niedziela, 17 czerwca 2012

Babka jogurtowa z rabarbarem.

Całkiem fajną babeczkę wczoraj upiekłam. Jest dosyć ciężka, tak jak lubimy, lekko pachnie cynamonem i nie ma w niej zbyt dużo rabarbaru, co jest o tyle ważne, że mój syn go nie lubi, więc łatwo ten rabarbar usunąć:) Przepis oryginalny tutaj.


Składniki:
2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
4 jajka
0,5 szklanki oleju
3/4 szklanki jogurtu naturalnego
3 łyżeczki proszku do pieczenia
rabarbar
cynamon



Wykonanie:
Mikserem utarłam jajka z cukrem, dodałam olej, jogurt i mąkę z proszkiem. Foremkę wyłożyłam papierem do pieczenia, na dnie ułożyłam rabarbar obtoczony w cukrze z cynamonem i zalałam ciastem. Piekłam około godziny w temperaturze 180 stopni. Żeby nie zniszczyć ładnie ułożonego rabarbaru ciasto wyjęłam z foremki dopiero po całkowitym wystudzeniu.


Przepis dodaję do Rabarbarowej akcji.


oraz do akcji: Plaisir Pologne

1 komentarz: