czwartek, 7 czerwca 2012

Mój sposób na młodą kapustę.

Uwielbiam młodą kapustę. Nie gotuję jej, jadam  na surowo tak po prostu bez niczego lub robię różnego rodzaju surówki. Dzisiaj pokażę Wam mój ostatni pomysł na pyszną zdrową sałatkę tylko z młodej kapusty i sosu.




Składniki:
0,5 młodej kapusty
1 pomarańcza
2 łyżki soku z cytryny
sól
miód lub cukier
1 łyżeczka oliwy z oliwek



Wykonanie:
Kapustę poszatkowałam, lekko posoliłam i odstawiłam aby zmiękła. Przygotowałam bardzo prosty sos. Wycisnęłam sok z połowy pomarańczy, wymieszam go z sokiem z cytryny, oliwą i miodem. Resztę pomarańczy pokroiłam i dołożyłam do surówki. Sos mieszam z kapustą kilkanaście minut przed podaniem.
Tak przygotowana kapusta smakuje wyśmienicie, polecam jeśli lubicie łagodne smaki.


Przepis dodaję do akcji: Lekkie Sałatki


oraz do akcji: Sosy, sałatki i inne grill dodatki

3 komentarze:

  1. Ja z reguły zamiast pomarańczy dodaję brzoskwinię i też jest pyszna! muszę spróbować z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja niestety, dla walorów smakowych, dodaję majonez...

      Usuń
    2. O widzisz na brzoskwinię nie wpadłam, spróbuję jak tylko pojawią się w sprzedaży. A majonez... Mam gdzieś z tyłu głowy, że to nic zdrowego i nie kupuję, bo pewnie jakbym miała w lodówce to czasami by mnie pokusiło:)

      Usuń