poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Pascha jeżyk.

Nie było w moim rodzinnym domu tradycji robienia paschy na Wielkanoc. Nie znałam tego przysmaku, dopiero jako dorosła kobieta gdzieś się na takie przepisy natknęłam i postanowiłam, że w moim domu pascha na Wielkanoc będzie. W tym roku zrobiłam malutką paschę bez bakalii dla czwórki małych dzieci, za to w ciekawym kształcie.



Składniki:
1 kostka chudego twarogu
1 łyżka masła
3 łyżki śmietany 18%
3 łyżki cukru
skórka starta z jednej pomarańczy
aromat pomarańczowy

migdały w słupkach
polewa żelatynowa (znajdziesz tu)


Wykonanie:
Twaróg utarłam z masłem, śmietaną, cukrem, skórką i aromatem pomarańczowym. Ułożyłam na talerzu zgrabnego jeżyka, oblałam go polewą żelatynową, ozdobiłam słupkami migdałów, oczy zrobiłam z połówek orzechów ziemnych. Schłodziłam jeżyka w lodówce.

 Przepis dodaję do akcji:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz