wtorek, 17 kwietnia 2012

Pomidorowe mielone z niespodzianką.

Moje dzieci jeszcze nie jadły kotletów mielonych z jajkiem, więc postanowiłam im takie zrobić na dzisiejszy obiad. Żeby trochę urozmaicić zwykłe mięso, dodałam do niego koncentrat pomidorowy i koperek. Jajka przekroiłam na połówki, bo chciałam zrobić niewielkie klopsiki.


Składniki:
ok. 30 dkg zmielonego mięsa wieprzowego
1 jajko
3 łyżki otrąb pszennych
2 ząbki czosnku
3 duże łyżki koncentratu pomidorowego
pół pęczka koperku
sól, pieprz, słodka papryka w proszku
4 jajka ugotowane na twardo


Wykonanie:
Mięso mielone wyrobiłam z jajkiem, koncentratem i otrębami. Dodałam 2 posiekane ząbki czosnku, koperek i przyprawy. Masę podzieliłam na 8 części, w każdą zawijałam połowę jajka. Kotlety obtoczyłam w bułce tartej i usmażyłam na oliwie. Podałam z ziemniakami gotowanymi na parze i surówką z kiszonej kapusty. Spodobał mi się dodatek koncentratu pomidorowego do mięsa, pewnie jeszcze kiedyś użyję podobnej wariacji:).


3 komentarze:

  1. To będzie mój kolejny obiad!
    Chcę byś wiedziała, że Twój blog jest dla mnie wielką inspiracją, przepisy jakie zamieszczasz są dla mnie idealne, szybkie, tanie, niebagatelne! Cieszę się, że odkryłam twój blog! Pozdrowienia dla całej rodziny - Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko! Bardzo dziękuję Ci za tak przemiłe słowa. Cieszę się, że korzystasz z moich pomysłów. Mogę Ci zaręczyć, że blog będzie dalej szedł w tym kierunku i żadnych drogich i skomplikowanych przepisów wprowadzać nie będę:)

      Usuń