czwartek, 19 kwietnia 2012

Pomidorowe kotlety z kostki sojowej.

Dzisiaj zrobiłam trochę inne kotleciki sojowe. Dodatek koncentratu sprawił, że to proste danie nabrało nowego wyrazu:)



Składniki:
opakowanie kostki sojowej
1 duża cebula
1 ząbek czosnku
1 jajko
3 łyżki koncentratu pomidorowego
1 łyżeczka słodkiej papryki w proszku
0,5 łyżeczki ostrej papryki w proszku
sól, pieprz


Wykonanie:
Kostkę sojową ugotowałam w bulionie do miękkości, odsączyłam na sicie i wystudziłam. Soję połączyłam z posiekaną cebulką i czosnkiem, dodałam 3 łyżki koncentratu pomidorowego, jajko, doprawiłam papryką, solą i pieprzem. Całość wyrobiłam dłonią, formowałam kotleciki, obtoczyłam w bułce tartej i smażyłam na oleju.
Myślę, że następnym razem dołożę do masy sojowej posiekane zielone oliwki i przyprawię ziołami do pizzy. Będzie trochę po włosku:)

Tutaj w formie hamburgera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz