środa, 18 kwietnia 2012

Cukierki jogurtowe.


Prosty przepis, w sam raz na zrobienie dzieciom małej przyjemności:) Pomysł podpatrzyłam tutaj. Wystarczy kubek jogurtu, najlepiej bez owoców i dosyć gęsty. Ja wybrałam Jogobellę truskawkową, owoce tam są na tyle duże, że po prostu wyjęłam je łyżeczka. Jogurt włożyłam do woreczka, odcięłam róg i na blachę metalowa wyciskałam jogurt. Blachę włożyłam do zamrażalnika i niedługo dzieci delektowały się słodkim deserem w nietypowej formie:)


Cukiereczki dobrze jest po zdjęciu z blachy wyłożyć do miseczki, która wcześniej jakiś czas stała w zamrażalniku.

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Proste ale i zaskakujące rozwiązanie na lodowe cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nizłe i ma potencjał, żeby wymyślać różne smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, ciekawe :-) Już mam pomysł na kilka jogurtowych smaków które byłyby doskonałe w takiej formie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie rację Dziewczyny co do tych smaków. Mi chodzi po głowie jogurt naturalny z wanilią i startą czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ostatni z twojego przepisu, ale dla dorosłych, więc pozwoliłam sobie umieścić je w opakowaniu po kostkach lodu i włożyć wykałaczki, ostatecznie wszyscy byli bardzo zadowoleni

    OdpowiedzUsuń