niedziela, 15 kwietnia 2012

Nie całkiem klasyczna pasta kanapkowa.

Makrela wędzona, jajko... Takie pasty kanapkowe zna i jada chyba każdy. Chciałam żeby nasze dzisiejsze śniadanie było trochę inne, więc zmodyfikowałam lekko klasyczną wersję i tak powstała naprawdę fajna pasta kanapkowa.




Składniki:
1 makrela wędzona
5 łyżek jogurtu greckiego
3 łyżeczki koncentratu pomidorowego
pół pęczka koperku
sól, pieprz


Wykonanie:
Makrelę oddzieliłam od ości i roztarłam widelcem z jogurtem greckim. Dodałam posiekane jajka, koperek i koncentrat pomidorowy. Całość wymieszałam i delikatnie doprawiłam. Ilością jogurtu można regulować gęstość pasty, my nie lubimy bardzo zwartej, więc dodałam go dosyć dużo.
Pasta jest delikatna w smaku, lekko słodka, aromatyczna. Takie danie to solidna porcja białka, jeśli Wasze pociechy nie przepadają za zwykłą makrelą, może polubią taką pastę?



1 komentarz:

  1. Hej, robiąc pastę pierwszy raz ściśle trzymałam się Twojego przepisu. Wyszła bardzo smaczna. Od tego czasu robiłam już kilka razy z ew. różnymi dodatkami, tj. szczypiorkiem, cebulką, papryką itp, i pasta nadal jest bardzo smaczna. Dzięki za przepis, pozdrawiam, Basia :)

    OdpowiedzUsuń