niedziela, 3 czerwca 2012

Zdrowy koktajl śniadaniowy otrębowo bananowy.

Czasami gdy nie jestem rano głodna, a muszę zjeść śniadanie robię sobie szybki, zdrowy koktajl z mleka, maślanki lub jogurtu naturalnego. Przepis podaję na dwie porcje, lub jedną dla bardzo głodnego człowieka:)


Składniki:
2 łyżki otrąb owsianych
2 łyżki otrąb pszennych
niepełna szklanka mleka
1 łyżka mielonego siemienia lnianego
1 łyżka ziaren słonecznika
1 banan
opcjonalnie kilka innych owoców (u mnie truskawki)


Wykonanie:
Otręby zalałam mlekiem i odstawiłam żeby nim nasiąknęły i zmiękły. Do mleka dodałam banana, kilka truskawek, siemię lniane i słonecznik i całość zmiksowałam blenderem. Koktajl można posłodzić ksylitolem lub miodem, ale uważam, że banan wystarczająco słodzi całość.


Przepis dodaję do akcji: Festiwal koktajlowy cz. 1

 

3 komentarze:

  1. Przepis genialny :) Mogłabym jeść codziennie, mniam :)
    Podgrzałam tylko trochę mleko i dałam dwa banany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A whip for the horse, a bridle for the donkey,
    and a rod for the again of fools.

    Here is my weblog - fast acting legal stimulants

    OdpowiedzUsuń