środa, 24 października 2012

Makaronowe placki z patelni lub mikrofalówki..


Na dzisiejszą kolację dla dzieci wymyśliłam placuszki z makaronu. Całkiem fajne danie na odmianę codziennego menu. Myślę, że najlepiej użyć jak najdrobniejszego makaronu.



Składniki:
1 szklanka suchego, drobnego makaronu
2 parówki z szynki
2 jajka
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
5 łyżek jogurtu naturalnego
kawałek czerwonej papryki
1 ząbek czosnku
lubczyk, pietruszka, sól


Wykonanie:
Ugotowałam makaron i odstawiłam do wystudzenia. Zmiksowałam jajka z mąką, jogurtem, solą i ziołami. Dodałam drobno pokrojoną paprykę, czosnek i parówki. Dodałam makaron, lekko przemieszałam masę i łyżką kładłam placuszki na rozgrzany olej. Smażyłam krótko z obu stron i odsączałam na ręczniku papierowym.

Dla siebie jedną porcję przygotowałam w mikrofalówce i też wyszło pyszne. Dwie minuty na małej mocy.



Placuszki były naprawdę dobre, pasują do nich wszelkiego rodzaju surówki. Dobrze smakowały z odrobiną żółtego sera lub jogurtu naturalnego.


Wpis dodaję do akcji: Nakarm się studencie.
  </

1 komentarz: