piątek, 19 października 2012

Dietetyczne jajeczne babeczki na śniadanie.

Ponieważ moje córki nie bardzo lubią jajka na miękko czy jajecznicę, wymyśliłam dla nich takie śniadaniowe babeczki.


Ponieważ nie zawierają tłuszczu, są dietetyczne i śmiało można je jeść na diecie. Smakują na ciepło, na zimno i nie tylko na śniadanie, myślę, że sprawdziłyby się jako fajna przekąska w ciągu dnia.

Składniki:
2 jajka
1 łyżka jogurtu naturalnego
kawałek czerwonej papryki
3 plasterki drobiowej szynki
2 płaskie łyżki otrąb pszennych
sól i przyprawy


Wykonanie:
Jajka ubiłam "sprężynką" z jogurtem, solą, suszonym lubczykiem i pietruszką. Dodałam otręby, drobno pokrojoną szynkę i paprykę, wymieszałam łyżką i wlałam do czterech  wyłożonych papilotkami foremek na muffinki. Piekłam je ok. 10 minut w temperaturze 200 stopni.
Takie babeczki są naprawdę przepyszne, jedna z córek stwierdziła, że smakują jak kurczak:) Do środka możemy napakować co tylko chcemy, mam ochotę na takie z cebulką i oliwkami.



Wpis dodaję do akcji: Nakarm się studencie.

2 komentarze:

  1. Fajne są takie uniwersalne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. For example, dancesport lecturers and coaches are often event dancers or
    former dancesport performers.

    Review my blog - get legal stimulants

    OdpowiedzUsuń