sobota, 18 sierpnia 2012

Ciasto Shrek.


To ciasto upiekłam na specjalną okazję. Na spotkanie z dawno nie widzianą przyjaciółką. Tak nam się życie potoczyło, że nie widziałyśmy się równo 3 lata. Na szczęście mamy fajne czasy i kontakt mailowy utrzymywałyśmy:) Mam nadzieję, że w najbliższym czasie jeszcze wiele fajnych ciast dla niej upiekę.


Składniki:
biszkopt
4 zielone galaretki
duży kubek śmietany 30% 400 gram
4 banany
zielony sok Kubuś 0,9 litra
3 budynie waniliowe
barwnik zielony (opcjonalnie)




Wykonanie:
Na soku Kubuś ugotowałam budyń z dodatkiem zielonego barwnika i wylałam go jeszcze gorący na biszkopt. Śmietanę kremówkę ubiłam i zmiksowałam z dwoma opakowaniami tężejącej już galaretki rozpuszczonej w jednej szklance wody. Tę masę wylałam na zimny budyń i odstawiłam do lodówki do stężenia. Banany pokroiłam w plasterki, ułożyłam je na śmietanowej masie i zalałam dwiema tężejącymi galaretkami rozpuszczonymi w trzech szklankach wody.
Bardzo nam to ciasto smakowało. Jest bardzo proste do zrobienia, niezbyt słodkie i smakuje tak lekko jakby miało niewiele kalorii :))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I na koniec pokażę Wam jaki sobie fajny świecznik zrobiłam:) Od męża dostałam to duże, kwadratowe naczynia, dzieci przyniosły mi jarzębinę, i mamy teraz taką romantyczną ozdobę.




1 komentarz:

  1. Ciasto iście letnie , lubię takie :)
    A świecznik bardzo pomysłowy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń