poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zakupy do kuchni - 50% i moja pierwsza praca decoupage.

Wczoraj w Empiku zauważyłam super wyprzedaż. Kolekcja baristy jest na - 50%! Kupiłam świetny zestaw - cukierniczka i dzbanuszek na mleko za całe...10zł :):)



Lubię taki nowoczesny design. Cukierniczka nawiązuje do puszki na napoje i co dla mnie ważne ma wycięcie na łyżeczkę, która zresztą też jest w zestawie.


Dzbanuszek na mleko to ceramiczny, otwarty kartonik na mleko. Przecudny.


Reasumując jeśli lubicie takie rzeczy biegnijcie do Empiku, ceny są naprawdę niskie. Na przykład duży kubek do latte kosztował ok. 6 zł, a filiżanka do espresso 3,45zł :) Było też mnóstwo innych fajnych rzeczy, fantazyjnie wygięte łyżeczki w kształcie serduszka, spieniacze do kawy, szablony do dekorowania i inne tego typu przydasie.

Na koniec pochwalę się moją pierwszą pracą decoupage. Uczyłam się sama z internetu i wiadomo, że pierwszy raz nie może być doskonały, ale myślę, że siedmioletnia siostrzenica się ucieszy:)

Dekorowałam brzydkie, drewniane opakowanie po świeczkach. Tak wyglądało:


A tak wygląda po zmianach:






3 komentarze:

  1. śliczny zestaw upolowałaś i w super cenie. A decoupageowy debiut bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna dekoracja i zestaw tez,kiedy ty na to znajdujesz czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję, zajmuję się domem i dziećmi, bloguję, robię biżuterię, jeżdżę na rolkach, ale uparłam się i na decoupage też muszę znaleźć czas. Moje córki mimo, że mają tylko 4,5 roku bardzo mi pomagają, no i mąż też fajny, więc daję radę :)

      Usuń