środa, 15 lutego 2012

Walentynkowy deser.

Z okazji walentynek wymyśliłam  kuszący, przepyszny, czerwony deser. Robi się go bardzo szybko, jest  zaskakująco prosty, ale smakuje niesamowicie. Zjedzony w towarzystwie ukochanej osoby jeszcze bardziej zyskuje na smaku:)



Składniki:
duży jogurt grecki light
kubek mrożonego musu owocowego (truskawki z porzeczką)
1 łyżka słodzika
cukier waniliowy ew. wanilinowy
kakao na posypkę


Wykonanie:
Jogurt wymieszałam ze słodzikiem i cukrem waniliowym. Owoce rozmroziłam w mikrofalówce. Do kieliszka wlewałam łyżkę jogurtu na zmianę z łyżką musu. Miałam za gęsty jogurt, więc nie widać dokładnie warstw w kieliszku. Polecam rozrzedzić jogurt grecki mlekiem albo po prostu użyć zwykłego naturalnego jogurtu. Ostatnią warstwą musi być jogurt i na nim za pomocą szablonu zrobiłam wzór serca i ust. Użyłam słodkiego kakao dla dzieci. Deser powinien przed podaniem z godzinkę postać w lodówce.

Ten przysmak był przeznaczony tylko dla mnie i męża, więc użyłam słodzika, dla dzieci lepiej użyć cukru lub miodu. Dobrze zamiast cukru waniliowego byłoby dodać ziarenek prawdziwej wanilii, ale akurat nie miałam na stanie.


Walentynkowy deser dodaję do akcji:

 



3 komentarze:

  1. truskawki z porzeczką.. pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana,
    czy w koncu udalo Ci sie dodac ten wpis do akji walentynkowej???? Bo go nigdzie nie widze???? Ani w zatwierdzonych, ani w tych do zatwierdzenia????
    moze sprawdz jeszcze raz, czy wszystko poszlo tak, jak powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Dodałam jeszcze raz. Powinno być dobrze!

    OdpowiedzUsuń