piątek, 3 lutego 2012

Marchewkowe ciasto z rodzynkami.

Przepis  na to pyszne ciasto znalazłam tutaj. Wprowadziłam swoje modyfikacje i taki przepis zamieszczam.


Składniki:

4 jajka
1 niepełna szklanka brązowego cukru
2 szklanki mąki
1 niepełna szklanka oleju
garść namoczonych rodzynek
3 duże starte na grubej tarce marchewki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
olejek waniliowy
1 łyżeczka cynamonu

Wykonanie:

Najpierw starłam marchew i nastawiłam piekarnik na 200 stopni (grzanie górne i dolne). Ubiłam mikserem jajka z cukrem, dodałam olej, mąkę, cynamon,  proszek i olejek waniliowy. Dokładnie wymieszałam mikserem, dodałam marchew i rodzynki, przemieszałam całość łyżką.
Piekłam 45 minut w temperaturze 200 stopni. Tyle wystarczyło ponieważ wylałam ciasto do dużej formy - chciałam uzyskać cienki placek. Ostudzone ciasto obsypałam cukrem pudrem.


5 komentarzy:

  1. marchewkowe jest przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ciasto marchewkowe:) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by nie lubił marchewkowego:) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewkowe ciasto! Moje ulubione. I jeszcze pysznie nadziane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... Uwielbiam to ciasto

    OdpowiedzUsuń