sobota, 13 stycznia 2018

Sałatka z selera i ziemniaków.

Sałatka z selera i ziemniaków to proste i szybkie danie o ile mamy już ugotowane warzywa. Ja zrobiłam to dzień wcześniej, więc samo przygotowanie sałatki było błyskawiczne. Pomagała mi córka Marta i ozdobienie sałatki to jej dzieło, choć wymyśliła je autorka przepisu:)
Przepis znalazłam na blogu Trzeci Talerz, na którym ostatnio znajduję całe mnóstwo inspiracji!



Składniki:
200 g ziemniaków
200 g selera
100 g ogórków kiszonych
100 g cebuli
sól, pieprz
majonez

Sposób wykonania:
Ugotowane poprzedniego dnia ziemniaki i seler w mundurkach obrałam i pokroiłam w kostkę. Ogórki i cebulę także pokroiłam w kostkę. Cebulę na kilka minut zanurzyłam w posolonym wrzątku. Wszystkie składniki wymieszałam, dodałam ok. 2 łyżek majonezu doprawiłam solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz