środa, 10 stycznia 2018

Błyskawiczny pasztet z wątróbki z jabłkiem.

Dzisiaj dla odmiany coś dla mięsożerców, domowy, zdrowy pasztet. Chociaż jak zamienicie wątróbkę na ugotowaną brązową soczewicę to i wegetarianin zje ze smakiem :)




Składniki:
300 g wątróbki lub ugotowanej brązowej soczewicy
3 łyżki oleju kokosowego
1 jabłko
1 czerwona cebula
1 ząbek czosnku
1 łyżka majeranku
sól, pieprz



Sposób wykonania:
Na patelni rozgrzałam olej kokosowy, dodałam drobno pokrojone jabłko i cebulę, przyprawiłam solą i pieprzem dusiłam 3 minuty. Dodałam oczyszczone wątróbki i wszystko razem smażyłam jeszcze ok. 6 minut. Dodałam majeranek i całość zmiksowałam na gładki mus.

Ten pasztet najlepiej nam smakuje z białym pieczywem:)

Przepis pochodzi z książki Magdaleny Makarowskiej "Jedz pysznie z niskim indeksem glikemicznym"
Jak widzicie bardzo lubię tę książkę i pewnie niejeden przepis z niej ukaże się jeszcze na blogu:)

1 komentarz: