środa, 14 sierpnia 2013

Duszone, dietetyczne warzywa na kanapki.

Uwielbiam warzywa przygotowane w ten sposób. Smakują wyśmienicie na ciepło i na zimno. Z ryżem i na razowym chlebie. Jak widać to bardzo wszechstronne danie i w dodatku odpowiadające diecie strukturalnej.


Składniki:
cebula
biała kapusta
cukinia
cebula
marchew
czosnek
zielona pietruszka
sól, pieprz
kmin rzymski
olej rzepakowy


 Wykonanie:
Na 1 łyżce oleju rzepakowego lekko podsmażyłam cebulę, dodałam resztę warzyw. Kapustę drobno poszatkowałam, czosnek i cukinię pokroiłam w drobną kostkę, a marchew w cienkie plasterki.

Warzywa doprawiłam solą i pieprzem, przykryłam pokrywką i dusiłam do miękkości nie dodając wody. Pod koniec duszenia dodałam zieloną pietruszkę i utłuczony w moździerzu kmin rzymski. Myślę, że kmin jest konieczny, dodaje tej potrawie takiego egzotycznego smaku:)

Z dzikim ryżem


Na koniec moja ostatnia praca decoupage. Ozdabiałam bardzo starą i bardzo brzydką lampę.




3 komentarze:

  1. Smaczne i zdrowe, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Additionally, when evaluating the value of an academic expertise,
    make an effort to keep the appearance, demeanor or fame of the instructor separate.


    Here is my web page; legal ecstasy (www.legaldrugsforsale.com)

    OdpowiedzUsuń