niedziela, 10 lutego 2013

Serniczki kokosowo - otrębowe z patelni.

Jakie to było pyszne! Wchodzi do naszego menu na zawsze. Smakowało nawet mojemu piętnastoletniemu synowi, któremu wydawało się, że nienawidzi otrąb:)




Składniki:
6 łyżek serka Emilki 0%
2 łyżki jogurtu naturalnego gęstego
6 kopiastych łyżek otrąb owsianych
2 jajka
3 łyżki kokosu
1 łyżka maizeny
2 łyżki cukru trzcinowego (ksylitol lub stewia w wersji dietetycznej)



Wykonanie:
Wszystkie składniki zamieszałam po prostu łyżką i smażyłam na minimalnej ilości oleju rzepakowego. Te placuszki smakowały identycznie jak sernik, były przepyszne, dzieci za nimi przepadają. Z podanej ilości składników wyszło mi 10 placuszków, czyli porcyjka niewielka, w sam raz dla trójki głodnych czterolatków i przekonanie do otrąb jednego nieufnego piętnastolatka:)


7 komentarzy:

  1. Kokosowych jeszcze nie robiłam. Co za pyszny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszota :)
    Robię podobne tylko daję zwykły twaróg,jajka,mąkę kukurydzianą,otręby(jakie mam) i łyżeczkę sody oczyszczonej :)
    Z kokosem na pewno wypróbuję,bo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piętnastolatek uległ... to one muszą smakować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przepis, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez szybko by zniknęły:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że ciekawe :) A z tym olejem rzepakowym to już nie ma co tak go redukować do "minimalnej" ilości - 2 łyżki oleju pokrywają dzienne zapotrzebowanie dorosłej osoby w omega-3, można więc śmiało dać go ciut więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby prawda, ale tu dwie łyżki oleju, tam następne i jeszcze dwie i się zbiera :)

      Usuń