czwartek, 9 stycznia 2014

Pasta z suszonych pomidorów i fety. Przepyszna.

Ta pasta jest rewelacyjna, podałam ją na imprezie, znikła w tempie błyskawicznym. Przepis pochodzi z forum cincin, dostosowałam go do swoich potrzeb.


Składniki:
1 opakowanie sera typu feta (270 gramów)
8 kawałków suszonych pomidorów w oliwie
0,5 czerwonej cebuli
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
6 jajek
chlapka zalewy z pomidorów
pieprz i ew. sól


 Wykonanie:
Jajka ugotowane na twardo, pomidory i cebulkę drobno pokroiłam. Wszystkie składniki pasty wrzuciłam do miski i dokładnie roztarłam, doprawiłam pieprzem i solą. Dodałam także odrobinę zalewy z pomidorów, nadało to paście gładkości i dodatkowego aromatu.


Proponuję pastę przed jedzeniem odstawić na kilka godzin do lodówki, znacznie lepiej wtedy smakuje.

4 komentarze:

  1. Zabieram do ulubionych, muszę zrobić taka pastę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm musi być pyszna :) Ja robiłam taką pastę z twarożku, suszonych pomidorów i nasion słonecznika :)
    Przejrzałam sporo wpisów i bardzo mi się tu spodobało. Napewno będę czerpać inspirację w dni kiedy w ogóle nie mam pomysłu co ugotować. Szybko i zdrowo i tanio to coś w sam raz dla mnie :) Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki składzie wierze na słowo, że jest przepyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dodałam łyżkę majonezu kieleckiego i łyżkę musztardy - to dopiero pyszności.Polecam.

    OdpowiedzUsuń