wtorek, 21 stycznia 2014

Ciasteczka owsiane z czekoladą i orzeszkami.

Pyszne, chrupiące, pachnące orzechami i czekoladą. Po prostu ciasteczka doskonałe. Dla mnie najlepsze.


Składniki:
3 szklanki płatków owsianych
2,5 szklanki mąki
1 kostka margaryny lub masła (250 gramów)
1,5 szklanki cukru
4 jajka
1 puszka orzeszków ziemnych  bez soli i oleju (150 gramów)
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1 tabliczka gorzkiej czekolady (100 gramów)


Sposób wykonania:
Orzeszki i czekoladę posiekałam. Masło roztopiłam. Wszystkie składniki (oprócz czekolady) wrzuciłam do miski i wyrobiłam ręką, na koniec dodałam czekoladę.
Bardzo ważne! Zanim zaczniecie lepić kuleczki, polecam włożyć  masę do lodówki na godzinę, albo tak jak ja zrobiłam, na kilka minut do zamrażalnika. Tak potraktowane ciasteczka nie rozpływają się na blasze.
Ciastka piekłam ok. 25 minut w temperaturze 180 - 200 stopni. Inspiracja.


4 komentarze:

  1. Wczoraj robiłam, bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Welcome to the fourth annual Manayunk Fools Run!

    Feel free to surf to my web blog; party pills (www.legaldrugsforsale.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka owsiane uwielbiam. Bardzo często zabieram je do pracy jako przekąskę. Dodają energii i co najważniejszą są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń