poniedziałek, 30 lipca 2018

Kubańska zupa z kurczaka.

Zupa w moim domu jest zawsze. Z reguły to stały zestaw naszych ulubionych zup, ale odrobina szaleństwa zawsze jest wskazana:) Moje córki gościły swoje kuzynki i oprócz Placka benedyktyńskiego dzieciaki dostały tę właśnie zupę. Powiem tak: wszystkie zamilkły i tylko było słychać stukanie łyżek o miseczki. To chyba najlepsza recenzja? :):)



Przepis pochodzi ze strony mirabelkowy.pl

Składniki:
3 udka z kurczaka
3 ziemniaki
2 marchewki
1 cebula
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
1 łyżka soku z limonki
0,5 łyżeczki kurkumy
sól, pieprz
ok. 60 g makaronu nitki


Sposób przygotowania:
Kurczaka zalałam 1,5 l wody dodałam sól, posiekaną cebulę i czosnek, gotowałam 30 minut. Dodałam marchew i ziemniaki pokrojone w kostkę i gotowałam następne 30 minut. Mięso wyjęłam, a bulion z warzywami zmiksowałam. Dodałam do niego koncentrat pomidorowy, kurkumę i makaron i gotowałam jeszcze do miękkości makaronu. W tym czasie mięso oddzieliłam od  kości i dodałam je do zupy. Całość skropiłam sokiem z limonki.

Zupa jest pyszna, gęsta i sycąca. Wchodzi na stałe do naszego domowego menu:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz