piątek, 22 sierpnia 2014

Wegetariański smalec pieczarkowy.

Po sukcesie jaki odniósł w moim domu ten wegetariański smalec, postanowiłam pomyśleć nad innymi jego wersjami. Tym razem padło na pieczarki.



Składniki:
1 kostka Planty
2 małe cebule
1 jabłko
10 średnich pieczarek
czosnek suszony
majeranek
sól



Sposób wykonania:
Cebulę pokroiłam w kostkę i powoli smażyłam na złoty kolor na 1/3 kostki Planty. Gdy cebula zrobiła się lekko złota dodałam jabłko pokrojone w drobniutką kostkę, oraz drobno posiekane pieczarki. Wszystko razem smażyłam na małym ogniu, często mieszając. Kilka minut przed końcem smażenia dodałam resztę tłuszczu, czosnek (tym razem suszony), sól i majeranek. Całość przełożyłam do naczynia z pokrywką, notabene pamiątki z tegorocznych wakacji :) i odłożyłam do lodówki do wystudzenia.
Smalec oczywiście najlepiej  smakuje na razowym chlebie z ogórkiem kiszonym.



4 komentarze:

  1. This website was... how do I say it? Relevant!!
    Finally I've found something which helped me. Appreciate it!


    my web site tires for sale

    OdpowiedzUsuń
  2. Generally I don't learn article on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to try and
    do it! Your writing taste has been surprised me.
    Thanks, very great article.

    Also visit my blog - try these guys

    OdpowiedzUsuń
  3. This event, now in its 77th year, brings teams of young dancers together for a weekend of folks dance
    and music.

    My web page: legal highs

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not sure where you are getting your information, but
    great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more.

    Thanks for geat info I was loopking for this info for my mission.

    Review my web-site http://www.boston.com/community/forums/parents/infants-and-toddlers/general/potty-traing-a-boy/70/7441957

    OdpowiedzUsuń