niedziela, 14 czerwca 2020

Bułki z warzyw z rosołu.

Te bułki są tak pyszne, że moje dzieci teraz codziennie chcą jeść rosół:) Nigdy nie wyrzucam warzyw z rosołu, zawsze jakoś wykorzystuję, ale od teraz sposób będzie jeden.
Przepis znalazłam na stronie: blwmama.pl podaję z moimi zmianami.



Składniki:
warzywa z rosołu -
4 marchewki
2 pietruszki
pól dużego selera
3 świeże ząbki czosnku
6 suszonych pomidorów z oleju
2 jajka
3 łyżki rozpuszczonego masła klarowanego
1,5 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
sól, pieprz
kurkuma



Sposób wykonania:
Warzywa z rosołu rozdrobniłam blenderem razem z suszonymi pomidorami i czosnkiem, dodałam mąkę, jajka, przyprawy i proszek do pieczenia, wymieszałam silikonową szpatułką.

Masę wykładałam łyżką na blachę z wyposażenia piekarnika wyłożoną papierem do pieczenia. Piekłam w temperaturze 180 stopni, z termoobiegiem ok. 35 minut. Tak do lekkiego zezłocenia.
Bułeczki zjedliśmy jako przękąskę do filmu z dipem jogurtowo - czosnkowym.
Bułeczki są przepyszne, chociaż co zrozumiałe przez dodatek warzyw wcale nie chrupiące.

Rada. Warzywa z rosołu muszą być suche. Ja bułeczki piekłam dopiero na drugi dzień po wyjęciu ich z rosołu. przez noc leżakowały w lodówce.

3 komentarze:

  1. To na pewno bardzo dobrze wpływa na zdrowie.Sam ten artykuł polecę kumplowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello. impressive job. I did not anticipate this. This is a splendid story. Thanks!
    Nice post . Cheers for, commenting on my blog mate. I shall message you again! I did not realise that.
    any update on this?

    Korean Air Purifier Brands

    Negative Ion Generator Reviews Consumer Reports

    Air Purifier Made In Germany

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny przepis! 🌱😋 Nie mogę się napatrzyć na te bułki z warzyw z rosołu - wyglądają absolutnie przepysznie i zdrowo! To prawdziwa uczta dla podniebienia i dla oczu. Uwielbiam takie kreatywne podejście do gotowania, gdzie tradycyjne danie można przekształcić w coś wyjątkowego. Co najważniejsze, jest to doskonały sposób na zmniejszenie marnotrawstwa żywności, wykorzystując resztki z rosołu, które często zostają nieużyte. To ekologiczne podejście zasługuje na ogromne brawa! Dodatkowo, podziwiam Twoją umiejętność pisania i dzielenia się przepisami w formie tak inspirującej. Dzięki Tobie, codzienne gotowanie staje się przyjemnością, a jedzenie smakuje jeszcze lepiej. Jestem pewna, że te bułki z warzyw z rosołu będą częstym gościem na moim stole. Dzięki za inspirację! 😊

    OdpowiedzUsuń