poniedziałek, 15 czerwca 2020

Fit babeczki

Cudowne w smaku i bardzo zdrowe. Bardzo smakują dzieciom, to doskonała alternatywa dla sklepowych słodyczy.
Z podanej ilości składników wyszło mi 7 babeczek .
Przepis znalazłam na Instagramie u foodszaki



Składniki:
koszyczki
1 banan
1,5 szklanki płatków owsianych
2 łyżki syropu klonowego

nadzienie
2 łyżki masła orzechowego
2 łyżki syropu klonowego
2 łyżki mleka ryżowego (lub innego)

polewa
1 łyżeczka oleju kokosowego
50 g gorzkiej czekolady




Sposób wykonania:
Koszyczki. Płatki owsiane zblendowałam z bananem i syropem. Masą wylepiłam foremki na muffinki i piekłam 10 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.

Nadzienie. Wymieszałam razem masło orzechowe z syropem i mlekiem ryżowym. Nadzieniem wypełniłam wystudzone koszyczki i całość chłodziłam 2 godziny w lodówce.

Polewa. Czekoladę z olejem podgrzałam w mikrofalówce, nałożyłam na schłodzone nadzienie




4 komentarze: