środa, 17 czerwca 2020

Ciasteczka owsiane z masłem orzechowym.

Przepyszne, zdrowe ciasteczka. Polecam gorąco jak dopadnie Was ochota na małą słodkość:)
Przepis znalazłam na Instagramie u foodszaki, podaję z moimi zmianami.



Składniki:
100 g płatków owsianych
100 g mąki owsianej
100 g zmielonych na krem orzechów ziemnych
0,5 szklanki mleka ryżowego (lub innego)
2 łyżki kakao
4 łyżki syropu klonowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia.


Sposób wykonania:

Wszystkie składniki umieściłam w misce i zmiksowałam. Odstawiłam na kilkanaście minut do lodówki. Masa jest dosyć sucha i sypka, ale doskonale formuje się z niej kuleczki. Każdą kuleczkę lekko spłaszczałam, kładłam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i piekłam 10 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

6 komentarzy:

  1. Być może nie wyglądają cudownie ale w smaku są świetne i przede wszystkim są bardzo zdrowe, sporo witamin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny blog. Na tym blogu warto przebywać bo można się dużo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. I found this an informative and interesting article. I think it is very readable and knowledgeable, happy to see some people still have interest in this. I would like to thank you for the work you have made in writing this article. I am wish the same best work from you in the future as well kind regards
    Sarah Berger

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ciasteczka owsiane z masłem orzechowym brzmią przepysznie i bardzo zdrowo! Dodatek masła orzechowego zapewne nadaje im cudownego smaku i konsystencji, a płatki owsiane oraz mąka owsiana zapewnią im chrupkość i wartości odżywcze. Bardzo ciekawe jest też wykorzystanie mleka ryżowego i syropu klonowego jako słodzików naturalnych. Dziękuję za podzielenie się tym przepisem!

    OdpowiedzUsuń