sobota, 22 czerwca 2019

Wytrawne gofry z cukinii i sera.

Za goframi na słodko nie przepadam, więc zrobiłam wytrawne. Te gofry są przepyszne, bardzo nam smakowały, jadłyśmy je z córką bez niczego, same w sobie były świetne, ale myślę, że np. z jakąś sezonową sałatką byłoby super.



Składniki:
1,5 szklanki startej cukinii
70g żółtego sera
0,5 szklanki jogurtu naturalnego
1 szklanka mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
sól
czosnek suszony
ew. tłuszcz do smarowania gofrownicy.



Sposób wykonania:
Startą cukinię umieściłam w sitku, lekko posoliłam i odstawiłam na pół godziny, a następnie porządnie odcisnęłam.

Wszystkie podane składniki zmiksowałam. gofry piekłam ok 10 minut, wtedy były mocno chrupiące. Nie smarowałam niczym gofrownicy i nic mi się nie przyklejało, ale możliwe, że to dlatego, że gofrownica jest nowa i w idealnym stanie. Przepis znalazłam na : http://cookingforemily.pl



1 komentarz:

  1. gofrów na slodko nie lubię, ale w sumie nigdy nie próbowałam na wytrawnie.. zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń