niedziela, 26 lutego 2017

Fit ciasteczka migdałowo konopne.

Te ciasteczka powstały w ramach eksperymentu. Nie miały zostać umieszczone na blogu, ponieważ nie wyglądają zbyt pięknie. Jednak się tu znalazły bo lepszych zdrowych ciasteczek dawno nie jadłam.
Kupiłam ostatnio  różne mąki i eksperymentuję, tym razem padło na konopną i migdałową.



Składniki:
10 płaskich łyżek mąki migdałowej
3 płaskie łyżki mąki konopnej
1 jajko
2 płaskie łyżki oleju kokosowego rozpuszczonego
2-3 płaskie łyżki ksylitolu
ekstrakt waniliowy



Sposób wykonania:
Wszystkie składniki włożyłam do miski i wymieszałam widelcem. Formę wyłożyłam papierem do pieczenia i ponieważ ciasto ma dosyć luźną konsystencję wykładałam je łyżeczką. Starczyło na 14 sztuk. Ciasteczka piekłam 15 minut w temperaturze 180 stopni.

Użyłam 3 łyżek ksylitolu, ale polecam dwie, ciasteczka wyszły mocno słodkie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz