wtorek, 4 lutego 2014

Kostka kokosowa. Słodycz ekstremalna.

Śliczna, urocza, smakowita, piekielnie słodka kokosowa kostka. Jak zobaczyłam przepis na blogu Candy Company wiedziałam, że niebawem go wykorzystam.
Wykonanie tego deseru jest bardzo proste, zjedzenie go już trudniejsze:) Kosteczki są pyszne, ale tak słodkie, że więcej niż jednej czy dwóch nikt nie jest w stanie zjeść. Zrobiłam je 5 dni temu, w tym czasie miałam dwie imprezy, a kilka kostek nadal zostało:)




Składniki:
360 gramów kokosu
460 gramów słodkiego skondensowanego mleka
500 gramów cukru pudru
barwnik różowy



Sposób wykonania:
Wszystkie składniki podzieliłam na pół i przełożyłam do dwóch misek. Do jednej dodałam odrobinę różowego barwnika w proszku. Masy wyrabiałam ręką, były dosyć gęste.
Dwa plastikowe pudełka do przechowywania żywności o wymiarach 18 x 12cm wyłożyłam folią spożywczą i wyłożyłam do nich najpierw masę różową, następnie białą. Masa jest gęsta, ale dobrze się ją równało łyżką zmoczoną w zimnej wodzie. Pudełka zamknęłam i włożyłam na noc do lodówki. Rano pokroiłam w kostkę.




4 komentarze:

  1. tez mam ten przepis zapisany, po Twoim komentarzu chyba zrobię z polowy porcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie, ale taka słodycz chyba jednak mnie przerasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega słodkie-NAPRAWDE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być za słodkie zdecydowanie, ale dzieci pewnie zjedzą ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń