sobota, 11 maja 2013

Rekin w sosie cukiniowo - pomidorowym.

Dzisiaj polecam pyszny, zdrowy sos warzywny. Ja zjadłam go z kawałkiem rekina, ale świetnie pasuje do innych dań. Dobry jest na ciepło z kawałkiem ryby czy mięsa, a mocniej odparowany smakuje na zimno, nałożony na dobry razowiec.



 Składniki:
2 duże cebule
1 malutka cukinia baby
1 puszka pomidorów krojonych
2 ząbki czosnku
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki oleju rzepakowego
natka pietruszki
sól, pieprz



Wykonanie:
Cebulę i czosnek pokroiłam w drobną kostkę i lekko podsmażyłam na oleju rzepakowym, cukinię starłam na tarce o grubych oczkach i dodałam do cebuli. Gdy cukinia lekko zmiękła dodałam puszkę pomidorów i doprawiłam solą i pieprzem. Całość gotowałam, aż potrawa lekko odparowała. Ja lubię gdy trochę sosu zostaje, a mąż woli całkowicie odparowane warzywa.Do gotowego sosu dodałam natkę pietruszki i jogurt naturalny.

Kawałek rekina ugotowałam na parze, podałam z sosem cukiniowo - pomidorowym i surówką z kiszonych ogórków i jabłek.



Przepis dodaję do akcji:





Akcja KolacjaPiechotą do lata...

2 komentarze: