czwartek, 30 stycznia 2020

Kotlety ryżowo marchewkowe.

Te kotleciki są pyszne, cała moja rodzina się nimi zajadała:) Upiekłam je dla męża, który mięsa nie je i dopomina się żeby je tu wpisać. Znaczy smakowały:)


Składniki:
3 szklanki ugotowanego ryżu
4 marchewki
2 łyżki siemienia lnianego
2 ząbki czosnku
kurkuma
kumin
sól, pieprz



Sposób wykonania:
Marchew ugotowałam w skórce na półtwardo. Gdy przestygła obrałam ją i starłam na tarce o dużych oczkach. Wymieszałam z ryżem, dodałam siemię,  czosnek przeciśnięty przez praskę, kumin, kurkumę, sól i pieprz.
Formowałam kotlety, obtaczałam je w bułce tartej i piekłam w piekarniku nagrzanym do 180 stopni do zezłocenia. Ok. 20 minut z jednej strony i jeszcze 10 po odwróceniu.
Przepis znalazłam na blogu: lamarida.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz