wtorek, 28 stycznia 2020

Sałatka z pieczarkami.

Pyszna imprezowa sałatka. Idealna jako dodatek do mięs lub np. pieczonych kiełbasek.



Składniki:
5 jajek
4 ziemniaki
5 ogórków kiszonych
0,5 kg pieczarek
1 łyżka masła klarowanego
puszka groszku
kawałek pora
natka pietruszki
4 łyżki majonezu
2 łyżki jogurtu naturalnego
sól, pieprz



Sposób wykonania:
Na maśle klarowanym podsmażyłam pieczarki pokrojone w półplasterki. Ziemniaki ugotowałam i pokroiłam w kostkę, jajka ugotowałam na twardo. ogórki kiszone pokroiłam w półplasterki.

Wszystkie składniki umieściłam w misce, dodałam jogurt, majonez, sól i pieprz. Całość wymieszałam i odstawiłam na kilka godzin do lodówki.
Sałatka bardzo smakowała moim gościom i z pewnością jeszcze na moim stole zagości:)

Przepis znalazłam na stronie: przepisy Joli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz