poniedziałek, 1 lipca 2019

Pasztet z cukinii.

I znowu cukinia. Tym razem zapraszam na pasztet. Jest przepyszny, bardzo zdrowy i sycący, jadłam go na obiad, ale też jako dodatek do kanapek, w każdej roli sprawdził się znakomicie.



Składniki:
ok. 600g cukinii
2 marchewki
2 cebule
4 ząbki czosnku
0,5 szklanki kaszy manny
4 jajka
1 pęczek pietruszki
kurkuma
curry
sól,pieprz
2 łyżki oliwy



Sposób wykonania:
Cukinię starłam na tarce, umieściłam na sitku i lekko posoliłam. Odstawiłam na pół godziny i dokładnie odcisnęłam.
Cebulę i czosnek drobno posiekałam i usmażyłam na oliwie. Marchew starłam na tarce, a jajka lekko roztrzepałam.
Wszystkie składniki wrzuciłam do miski, dokładnie wymieszałam i doprawiłam.

Masę umieściłam w keksówce wyłożonej papierem do pieczenia i piekłam 1 godzinę w piekarniku nagrzanym do 190 stopni. Kroiłam po całkowitym ostygnięciu.
Przepis znalazłam na Instagramie u eliza_betki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz