sobota, 13 lipca 2019

Fit owsiane batoniki.

Pyszne, słodkie, zdrowe. Znalazłam je na fb na stronie https://www.facebook.com/DlakobietDietetyka/



Składniki:
150 g banana
0,5 łyżki miodu (użyłam syropu klonowego)
30 g otrębów owsianych (użyłam pszennych)
50 g płatków owsianych (użyłam mąki owsianej)
30 g gorzkiej czekolady




Sposób wykonania:
Banany rozgniotłam widelcem, dodałam syrop klonowy, płatki i otręby i wszystko razem dokładnie wymieszałam. Formowałam batoniki dłońmi i układałam na formie wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam je ok 15 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.
Po wystudzeniu posmarowałam je rozpuszczoną gorzką czekoladą.


1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o zdrowe odżywianie się to ja także to lubie. Często czytam różnego rodzaju artykuły takie jak ten https://www.herbapol.com.pl/aktualnosci/zdrowe-produkty-sa-zawsze-zdrowe , w których jest mowa o zdrowym jedzeniu. Uważam, że są one bardzo ciekawe i na prawdę warto jest sie z nimi zapoznać.

    OdpowiedzUsuń