niedziela, 26 sierpnia 2018

Biżuteria z żywicy.



Zawsze coś robiłam własnymi rękoma. Od dzieciństwa byłam kreatywna, ale już w dorosłym życiu zajmowałam się wyrobem biżuterii, decoupage i innymi fajnymi rzeczami. Ostatnią moją pasją jest żywica. Zalewam nią najczęściej suszone kwiaty, ale też np. mech, jarzębinę czy gałązki. Ostatnio nawet biedronki:)
Biżuteria z żywicy wychodzi mi na tyle dobrze, że nosząc ją jestem zaczepiana przez kobiety, które są nią zachwycone i jak dowiadują się, że robię ją własnoręcznie chcą ją ode mnie kupować.

W związku z tym postanowiłam  ją tutaj prezentować i sprzedawać. Jeśli Ci coś wpadnie w oko napisz do mnie. Mogę podesłać więcej zdjęć, mogę kolczyki zrobić w innych konfiguracjach np. zmienić jedną część ozdobną na inną lub wymienić bigle na srebrne za niewielką opłatą.

Poza biżuterią pokazaną w tym poście mam już zrobioną następną partię, jeszcze następna schnie, więc jak potrzebujesz coś w innym kolorze lub kształcie napisz, dogadamy się:) Tak samo jeśli do prezentowanych kolczyków będziesz chciała wisiorek daj znać, zrobię go dla Ciebie.

Zaglądaj też na fb to raczej tam będę rozwijać temat:)


Kolczyki będą oscylować w cenie 40zł, a wisiory 25zł. Jeśli kupisz komplet zawsze będzie taniej. Przy zakupie co najmniej 2 par kolczyków także zaoferuję Ci lepszą cenę. Jeśli chcesz srebrne bigle to do ceny kolczyków doliczam 10 zł.

 Serdecznie zapraszam do kontaktu :)

1.Kolczyki + wisiorek  cena: 60 zł

2. Kolczyki 40 zł

3. Kolczyki cena: 40 zł

4. Kolczyki cena: 40zł

5. Kolczyki cena: 40 zł

5.Kolczyki cena: 40 zł

5.Kolczyki cena: 40 zł









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz