piątek, 8 lipca 2016

Dietetyczne roladki z kurczaka.

Dzisiaj zapraszam na obiad zdrowy, dietetyczny, ale jednocześnie absolutnie smaczny. Gotowane roladki z selerem i marchewką, smaczne na ciepło i na zimno do chleba. Robiłam je pierwszy raz, ale zostają z nami na stałe, moje dzieci były nimi zachwycone! Przepis pochodzi z bloga: Smak Zdrowia.


Składniki:
2 piersi z kurczaka (500 g)
1 marchew
1 mały seler
1 jajko
sól, pieprz




Sposób wykonania:
 Mięso zmieliłam, doprawiłam solą i pieprzem. Podzieliłam na dwie części, do jednej dodałam starty na drobnych oczkach seler, do drugiej startą marchew. Na blacie kuchennym rozłożyłam dwa płaty folii spożywczej, na każdym rozsmarowałam połowę masy  selerowej, a na niej masę marchewkową. Zawinęłam folię w ten sposób, aby powstały dwie zgrabne roladki.

Mięso razem z folią wrzuciłam na wrzątek, po ok. 3 minutach gdy mięso zmieniło kolor na biały wyjęłam roladki, rozcięłąm folię nożyczkami i wyrzuciłam, Roladki poszły z powrotem do wrzątku i gotowałam je jeszcze 25min. Moje roladki były duże, stąd czas gotowania, jeśli zrobicie cztery mniejsze sztuki, wtedy wystarczy im 15 minut gotowania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz