środa, 24 lipca 2013

Pomidorowa pasta z ciecierzycy.

Często w sklepach ze zdrową żywnością kupujemy różne wegetariańskie, pasty i pasztety do pieczywa. Ostatnio spodobała nam się pomidorowa pasta z ciecierzycy, ale cena małego słoiczka była beznadziejna. Prawie 9 zł, a skład wcale nie taki znów doskonały. Kupiłam więc puszkę ciecierzycy za 1,99 zł i sama zrobiłam pastę tak pyszną, że na te sklepowe moja rodzina już na pewno nie spojrzy.



Składniki:
1 puszka ciecierzycy
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 kopiaste łyżki dobrego koncentratu pomidorowego
czosnek świeży lub suszony
koperek
sól

opcjonalnie
smażona cebulka
suszone pomidory


Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzuciłam do miski i zmieliłam blenderem. Pasta gotowa. Pracy przy niej prawie wcale nie ma, a jedzenia dużo :)
Pasta także świetnie smakuje w wersji z drobno pokrojoną smażoną cebulką, lub suszonymi pomidorami.


Na koniec przedstawiam moje następne prace decoupage. Zawieszki lub podkładki w stylu prowansalskim.




I komplet talerzy wykonanych na specjalne zamówienie przemiłej Pani Bożenki:)



7 komentarzy:

  1. Taka niespodzianka :-)
    Dziękuję za miłe słowa Pani Kasiu.
    Bożena Zielińska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam podobna pastę- pasztet, pozdrawiam.
    Dzieła piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tu pysznie :)
    Zapraszam -> http://podanenatalerzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciecierzycy nigdy dość...a z pomidorami jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne talerze. Widać, że twórczyni ich zna się na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TAKIE DOMOWE SPECJAŁY SĄ ZAWSZE NAJLEPSZE !GDZIE IM DO KUPNYCH
    TALERZYKI CUDOWNE !

    OdpowiedzUsuń
  7. Everyone loves what you guys are usually up too. This kind of clever work and coverage!
    Keep up the excellent works guys I've added you guys to my personal blogroll.


    my homepage :: learn seo

    OdpowiedzUsuń