poniedziałek, 2 maja 2016

Schab nadziewany.

Schab pieczony w rękawie to fajne danie na imprezę. Nadziać można go czymkolwiek, zawsze wygląda efektownie. Pracy jest przy nim zaledwie kilka minut, upieczoną roladę można zamrozić. Schab sam w sobie jest dosyć suchy, więc ja zawsze podaję go z jakimś dipem.


Składniki:
ok. 1 kg schabu
kilka suszonych pomidorów
1 cebula
3 ogórki konserwowe
pietruszka zielona
3 łyżka startego żółtego sera
musztarda
sól, pieprz
czosnek suszony

dip
jogurt naturalny mały
sól, pieprz
1 łyżeczka cukru
2-3 ząbki czosnku



Sposób wykonania:
Schab rozkroiłam wzdłuż, tak aby otrzymać jak największy płat, rozbiłam tłuczkiem. Mięso natarłam solą, pieprzem, czosnkiem, posmarowałam musztardą. Całość posypałam żółtym serem i pietruszką, następnie drobno pokrojoną cebulką, suszonymi pomidorami i ogórkami. Mięso ciasno zwinęłam w roladę i zawinęłam nicią. Całość piekłam w rękawie w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez jedną godzinę, następnie przez 15 minut w rozciętym rękawie. Mięso zostawiłam w folii do całkowitego wystudzenia. Podałam z  dipem czosnkowym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz