czwartek, 10 lipca 2014

Sernik bananowy.

Jeśli lubicie serniki i banany mam coś dla Was:) Cudowny lekki sernik, w sam raz na upały. Jest łatwy w przygotowaniu i naprawdę pyszny.
Przepis pochodzi ze strony kotlet.tv.



Składniki:
1 kg sera (użyłam takiego  w wiaderku)
1 kg bananów  + 2 sztuki
1 galaretka cytrynowa
1 galaretka agrestowa
4 łyżki cukru
biszkopt z 3 jajek
ekstrakt waniliowy



Sposób wykonania:
Kilogram bananów rozgniotłam widelcem w dużej misce, dodałam ser, galaretkę cytrynową rozpuszczoną w 100 ml wrzątku i ekstrakt waniliowy. Całość zmiksowałam.
Najpierw upiekłam biszkopt, na całkiem już zimny wylałam na nie masę serową i odstawiłam do lodówki do stężenia.

Pozostałe banany pokroiłam na plasterki i ułożyłam na masie serowej, na wierzch wylałam wystudzoną galaretkę agrestową, wcześniej rozpuszczoną w 300 ml wrzątku. I znów odstawiłam sernik do lodówki, gdzie czekał do czasu przyjścia gości :)





1 komentarz:

  1. Faktycznie lekki, bo ani grama tłuszczu, cukru też niewiele, muszę koniecznie spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń